Är hos Emelie och Mattias

Hej nu tänker jag börja blogga igen det var ett tag sen bara för att jag har haft en annan blogg som jag har vart inne på men den kan inte jag vara inne på för det står att jag blivit hackad så jag ska börja avända min gamla blogg igen.
Idag så har jag varit i skolan vi hadde natinonela prov idag det gick ganska bra sen efter skolan åkte jag till mammas kompis och sen så skjusade mamma mig och amanda till bussen och då åkte jag och amanda med bussen till stan för vi ska vara hos emelie och mattias det e kul XD  fast när vi var framme vid avseta buss stakion så hämtade mattias oss så vi gick och mötte emelie och sen så gick vi in för emelie och matttias skulle handla hårfärg sen efter de gick vi hem till de.        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0